Sétáló coaching és én

p1010024.jpgHogy miért pont sétáló coaching?

Valahogy éreztem, hogy a hagyományos utak nem nekem valók. Mindig is szerettem új csapásokat vágni. Picit másképp csinálni, mint az elődeim.

Hosszú évek óta foglalkozom önismerettel és ehhez hozzátartozik a saját önismereti folyamatom is. Jártam coachnál, jártam pszichológusnál (meg még egy sor más helyen, pl különféle csoportokban) és azt éreztem, hogy habár kezdetben ad egy lökést, de egy idő után nem haladunk sehova. Minden héten újra és újra elmondani ugyanazt, nézni az órát, vagy eljutunk valameddig, vagy nem, koncentráltan beszélni mert a hatvan perc az hatvan perc ugye.... Fura és idegen volt számomra. Tudtam, hogy "ha majd egyszer nagy leszek" ...

Aztán találkoztam a sétáló coachinggal, és szerelem volt első látásra. 

Szeretem ha haladunk. Ha hatékonyak vagyunk.

Szeretem a szabadságot. 

Szeretem a kreativitást. 

A sétában ez mind megvalósul. Nincs idő, nem jár le az "ülés" 59 perc 59 másodpercnél. Addig megyünk, míg azt nem érezzük, "igen, megtaláltam a választ". Ha ez két óra múlva jön el, akkor két órát sétálunk. Ha négy óra múlva, akkor négyet.  Használom a teret, a fákat, a padokat, a talajt. Mind-mind eszközül szolgálnak és oldanak. Mivel nem vagyunk korlátok közé zárva, sokkal oldottabb a hangulat, kisebb az elme ellenállása, kevésbé érzi fenyegetve magát és jobban meg tud nyílni. 

A séta olyan, mint egy utazás. Néha mintha módosult tudatállapotba kerülnénk és a végén eszmélünk föl, hogy "Te jó Ég, mi minden is történt?"

Szeretem a sétában, hogy néha elég egyetlen egyszer is találkozni ahhoz, hogy valódi segítséget nyújtsak! Hogy változás történjen. Olyan, mint egy varázslat.

Gyere és tarts velem!

Pál Gyöngyi - önismereti mentor

 

A sétáról bővebb tájékoztatás telefonon tudok adni a 06203488852-es számon, vagy pedig vedd fel velem facebookon a kapcsolatot. Ehhez csupán annyit kell tenned, hogy rákattintasz a facebook ikonra és írsz egy üzenetet.

Címkék: rólam